Garance spokojenosti

Všechny produkty, které v naší nabídce najdeš, sami používáme a navrhujeme. Jsme vášniví pejskaři, kteří se svými milovanými chlupáči tráví venku mnoho volných chvílí. Stovky nachozených kilometrů ročně nám daly dost prostoru na to najít na produktech, které jsme doposud používali dost vad nebo míst, která se dají vylepšit. Pro naše potřeby jsme tedy vytvořili takové produkty, které nám plně vyhovují. Věříme, že pokud jsi jako my – miluješ trávit čas venku se svým psem – najdeš v naší nabídce přesně to, co potřebuješ.

Testujeme a vylepšujeme

Abychom dokázali garantovat spokojenost, projdou si veškeré produkty většinou několika iteracemi návrhu, prototypu a testování, než se dostanou k prvním zákazníkům.

Jakožto nadšenci do hor vyrážíme pravidelně s naším vybavením i na několik dnů do přírody. Produkty tedy zažívají vlhkost, drsné zacházení, špínu, odírání o stromy či cesty, ale také třeba vystřelení za zvěří jako zátěžovou zkoušku vodítka a obojku.

Také se může stát, že v průběhu času produkt v nabídce vylepšíme a proto identický produkt objednaný o pár měsíců později nemusí být úplně stejný jako dřív. V případě, že se chceš ujistit, že obdržíš identický produkt, ozvi se nám a my ti upřesníme, zda-li jsme produkt nějak vylepšili.

Vyrábíme ručně a vše kontrolujeme

Ve Woofit naše produkty vyrábíme přímo v České republice v prostředí malé rodinné firmy. Dáváme si záležet na preciznosti a výsledné kvalitě. Je to jeden z aspektů naší garance spokojenosti.

Víme, jaké to je, když selže spona na obojku nebo když se roztříští karabina. Snažíme se tedy kontrolovat jak produkty naší práce (jako kvalita nýtování, upevnění funkčních prvků…), tak i kvalitu dodaných součástek našimi dodavateli.

Každý produkt po sestrojení či dokončení ještě důkladně zkontrolujeme, než jej finálně zabalíme a odešleme.

Dostaneš produkt zdarma

Když si nějaký z našich produktů pořídíš a budeš jej delší dobu používat, může se stát, že najdeš něco, co ti nevyhovuje a rovnou tě napadne nějaké zlepšení. V takovém případě nás kontaktuj skrze email nebo formulář, detailně popiš na jaký problém jsi narazil a jak si myslíš, že bys jej upravil.

Pokud se nám tvůj nápad zalíbí a rozhodneme se vylepšení zakomponovat či na základě něj uvést produkt nový, pošleme ti jeden kus jako projev díku zdarma rovnou domů.

Reklamace a vrácení zboží

Pokud je s produktem něco špatně, máš plné právo jej reklamovat. V zájmu garance spokojenosti všechny reklamace řešíme individuálně. Ozvi se nám a vše spolu vyřešíme.

I v případě, že se produkt poškodí po skončení záruční lhůty nebo se poškodí tvým zaviněním, není nutné jej vyhazovat. Spoj se s námi a domluvíme se, jestli půjde produkt opravit. Není nutné vytvářet zbytečný odpad.